Projectleider – afdeling bedrijfsbureau

Op zoek naar een dynamische rol als projectleider? Binnen ons bedrijfsbureau zijn we op zoek naar uitbreiding van ons team.
Als projectleider op ons bedrijfsbureau ben je verantwoordelijk voor het efficiënte en effectieve verloop van onze projecten. Het betreft hoofdzakelijk nieuwbouw- en renovatieprojecten in de
projectmatige woningbouw. Je zorgt ervoor dat elk project voldoet aan de hoogste standaarden op het gebied van planning, kwaliteit, technische maakbaarheid, duurzaamheid, veiligheid en budget.

Wat ga je doen?

  • Het voorbereiden en medevoeren van verkoopgesprekken met klanten.
  • Uitwerken van opdrachten op basis van verkoopgesprekken en contractueel vastleggen van
  • deze afspraken.
  • Het technisch analyseren van het project.
  • Het opstellen van een projectplanning.
  • Uitwerken van bouwkundige aansluitdetails en vastleggen van maatvoering door middel van
  • kozijnstaten, detailtekeningen en doorsneden.
  • Toetsen van de producten aan toepassingseisen, inclusief certificering, kwaliteit, veiligheid
  • en milieu.
  • Werkvoorbereiding, waaronder het bestellen van materialen, bewaking van budget en
  • levertijden om deadlines en afspraken te kunnen nakomen.
  • Onderhouden van contacten met opdrachtgevers, onderaannemers en leveranciers.
  • Overdacht van het project naar de uitvoeringsafdeling.
  • Rapporteren van projectvoortgang aan hoofd bedrijfsbureau en directie.
  • Actief meedenken over oplossingen en het aandragen van verbeteradviezen binnen de
  • organisatie.

Je zult hoofdzakelijk werken vanuit ons kantoor in Panningen, maar met regelmaat ook de
uitvoeringslocaties bezoeken.

Wie zoeken wij?

Met een HBO opleiding (liefst in bouwkunde) en enige ervaring als projectleider in een soortgelijke omgeving, ben jij onze ideale kandidaat. Je kent je weg in Microsoft Office, ervaring met BIM is een pré. Verder ben je een teamspeler en initiatiefnemer, en ben je sterk in planning en organisatie. Zelfs tijdens hectische periodes weet je je hoofd koel te houden en het overzicht te bewaren. Je bent communicatief sterk en veiligheid en het bedrijfsbelang staan voor jou altijd voorop.

Wie zijn wij?

De Jong Rutten is totaalleverancier van gevelelementen in kunststof en aluminium voor renovatie- en nieuwbouwprojecten in woningbouw in geheel Nederland. De Jong Rutten treedt eind jaren negentig toe tot de Hanssen Group. Sinds het ontstaan in 1979, heeft zij zich vanuit het familiebedrijf ontwikkeld tot een speler van formaat op de Nederlandse markt met een van de modernste kozijnproducties. We zijn een informeel familiebedrijf waar iedereen meetelt. Binnen de Hanssen Group is er ruimte voor inbreng van ideeën en meedenken wordt zeer gewaardeerd. Dit alles samen met ruim 130 collega’s die iedere dag weer vol energie aan het werk gaan. Vanuit de personeelsvereniging worden er meerdere keren per jaar leuke activiteiten georganiseerd.

Word jij onze nieuwe collega?

We bieden je een fulltime functie (40 uur) in een gezond en vooraanstaand bedrijf waar kwaliteit voorop staat. Kortom een baan met toekomstperspectief. Is je enthousiasme gewekt voor deze functie, solliciteer dan vandaag nog! Sollicitaties mogen verstuurd worden aan de afdeling HR t.a.v. Tessa Driessen via vacature@hanssengroup.nl of Hanssen Group, t.a.v. afdeling HR, Postbus 7112, 5980 AC Panningen

Voor aanvullende vragen kun je contact opnemen met Tessa Driessen via: 077 – 326 86 39.

    Let op, velden met een * zijn verplicht.

    Meer weten?

    Neem contact op met:

    Tessa Driessen

    077 – 326 86 39

    vacature@hanssengroup.nl